Silikon Sonrası Gözlük

Son kontrolümde doktorumun tavsiyesi ile gözlük almak için bir gün önce almış olduğum randevu doğrultusunda 02/12/2009 günü göz doktoruna gittim. İstanbul Eğitim Hastanesi Göz 6 numaralı serviste bulunan Asistan Doktor Murat Tetik şikayetimi sordu polikliniğinde. Durumu anlattım, bu nedenle geldiğimi söyledim. Sözümü tamamlamadan “ben de doktorum, silikon yapılmış göze gözlük olmaz” diye cevap verdi. “Ben söyleneni yapıyorum, olmaz diyorsanız diyecek bir seyim
yok” dedim. Göz tansiyonumu ölçtü. 13 dedi. Önceki 21 imiş şimdi düşmüş. dedi. Gözlük camı için kontrolü yaptığında taktiği merceklerle biraz daha net görsemde çatallışmış, dalgalı görmemin düzelmediğini söyledim. Gözlük camı olmadan da biraz daha gribi, karışık, daha büyük harfleri ise seçebildiğimi söyledim. “Eğer gözlük verirsem birinde sorun yok, diğerinde de çok farklı numara vereceğim için gözlük olmaz. Yürüyemezsin, dolaşamazsın” dedi. “O yüzden sana Gözlük yazamam, yazsam da işine yaramaz” dedi. “Tamam” dedim “Doktor bey. Nasıl isterseniz. Ocak ayında kontrole geleceğim zaten. O zaman yine doktoruma söylerim” dedim. Göz tansiyonu için verilen ilacın kanamaya sebep olduğunu söyledim. Yan etkiden kaynaklandığını onun içinde ilaç verecğini söyledi. “Tansiyon ilaçlarına devam et. Görmende sıkınıtı olmadığına göre böyle devam et. Silikon alındığında Gözlük verilebilir” dedi. “Çünkü gözde bulunan silikon mercek vazifesi görüyor ve miyobi gözlerde belli mesafeyi net görebilirsin” dedi. “Evet” dedim. 20 cm uzaklıkta koluma baktığımda kılları çok net seçiyorum ama uzağı değil dedim. Doğru olduğunu söyledi. Ilaç vererek gönderdi.Kaynak.http://7gunsaglik.com .,
X