Öfke Yönetiminde Yapılması ve Yapılmaması

Öfkeli biriyseniz bu hayatınızı kaplar ve size ait bir özelliktir kolayca değişmez.

Eğer depresyon varsa üzüntü, korku, uyku problemi ve iştah değişiklikleri ile kendiniz gösteriyor daha zor anlaşılıyor. Sigortalarınız sıkça atıyor mızmız oluyor ve sürekli öfkeye sinire yenik düşüyorsanız bunları deneyin.

Çok kızgınken konuşmadan önce derin nefes alıp 100e kadar sayın ve bekleyin. Daha sonra pişman olacağınız şeyler yapmayın veya söylemeyin. Kan basıncı ve kalp hızı normale dönsün. Kışkırdığınız şeyi bu sürede unutacaksınız. Negatif düşüncelere değil affetmeye odaklanın.

Affedici olun saldırgan kırıcı intikam alan biri değil. Hoşgörülü sakin bir yapınız olmalı. Doğada tek başınıza çıkıp zaman geçirin müzik dinleyip spor yapın.

Yoga yapın derin nefes egzersizleri beyninizi boşaltır dinginlik verir. Özellikle öfkeliyken duygusal hisleriniz olan kişilere dikkatli davranın.

Kızgınlıklarınızı bir yere yazın. Şefkatli olun sevdiğinize sarılın kucaklayın onu öpün saçlarını okşayın. Kendinizi serbest bırakın merhametten yardım alın.
Kaynak Siteye Teşekkürler.7gunsaglik.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...