İlk Yardım Araçları Hakkında Bilgiler

İlk yardım kiti evde, iş yerinde, okulda, markette, arabada hemen her yerde bulunması gereken özel bir set. Hayati önemi var.

Temel ve kapsamlı olabilir. Profesyonel tıbbi yardım size ulaşana dek temel ilk yardım ihtiyaçlarınızı karşılamalı. Genelde küçük travmatik yaralanmalar, yanık, kesik, sıyrık, sokma, parçalanma, burkulmaları tedavi amaçlıdır. Seyahatlerinizde eczane bulamayabilirsiniz, ilk yardım çantanızı yanınızda bulundurun. Kişisel tıbbi ürünler, viral solunum yolu enfeksiyonları belirtilerini hafifletici araç ve gereçler bulunmalıdır.

Genel olarak, ateş, burun tıkanıklığı, öksürük ve boğaz ağrısı tedavi gereçleri ve ilaçları olmalıdır. Sindirim ve cilt sorunları, genel ağrılar, ateş düşürücü ve kesikler için malzemeler bulunmalıdır. Suya dayanıklı sağlam bir kapta yer almalılardır. Küçük naylon poşetlere malzemeleri tek tek ayırıp çantaya yerleştirin. Yılda 2 kez kiti kontrol edin, eski gereçleri yenileriyle değiştirin. Bavul, sırt veya el çantanızda mini boyları da bulunsun.

Genel olarak ev ve tatil ilk yardım çantanızda şunlar bulundurulmalıdır:
Yapıştırıcı,  Yara bandı,
Anestezik sprey ve kaşıntı ile böcek sokması için krem veya losyon,
Steril gazlı bez,  Atel ve bandaj,  Antihistaminik ilaçlar,  Eldiven,  Antibiyotik krem,
Cep maskesi,  Fırın torbası,  Çengelli iğne ve makas,  Üçgen bandaj,
Cımbız,  Aspirin,  İlk yardım kitabı,  Böcek kovucu,  El feneri,  Güneş kremi,
Termometre. Kaynak Siteye Teşekkürler.7gunsaglik.com
X