Adım Sayacı İle Yürüyüşler Daha Güzel

Günlük fiziksel aktivitelerinizi ve özellikle yürüyüşlerde adımlarını ölçmek için harika bir buluş adım sayarlar.

Sizi daha fazla egzersiz yapmaya motive eder ve kilo kontrolünde aktif olmanızı destekler.

Indiana Üniversitesi araştırmacıları büro çalışanları için aktifleşmeyi sağlayan bu destek aracını öneriyor.

Adım ölçerler insanların hedef koymasına yardımcı oluyor ve belli bir adım sayısı hedeflenerek yürüyüşler hem zevkli bir hal alıyor hem de hedef var diye sonuca gidiliyor.

Günde 30 dakikalık bir yürüyüşte mutlaka tavsiye ediliyor. Gerçek fiziksel hareketlerde de adım sayar takılabilir.

Sağlığınız ve rahatınız için bir adım ölçer edinin. 40 ila 66 yaş arasındaki 22 kadın arasında 12 haftalık bir araştırma yapılmıştır.

Fiziksel etkinliğini izlemek için pedometre giyen kadınlar bacak hareketlerini izlemiştir. Zamanla artan grafiğini görmüşler ve bilgisayara verilerini kaydetmişlerdir.

Grafiğin düştüğü günleri dikkate almış ve diğer günlerde daha yüksek oranlarda aktivite yaparak açığı kapamışlardır. Beslenme ve egzersize de önem vermişlerdir.

Çalışmada kadınların erkeklere oranla 2.5 kilo daha avantajda oldukları ve daha çok adım attıkları ortaya çıkmıştır.

Düşük maliyetlere bu adım ölçer edinilebilir. Fiziksel aktivite kiloyu da dengeler sağlığı da iyileştirir.
Referans.7gunsaglik.com.tr
X