Hamilelik Kilolarınızdan Kurtulmak İçin İpuçları

Gebelikte alınan kiloları doğumdan sonra vermek için karamsar olmayın.

Chicago Üniversitesi tarafından yürütülen yeni bir araştırmaya göre, doğum ve gebelikten önce de kadınların dörtte üçü kilolu. Etrafınızdaki anne olan arkadaşlarınıza baktığınızda yalnız olmadığınızı göreceksiniz.

Hamilelik boyunca sağlıklı beslenmek ve ideal kilo aralığını korumak önemli. Emziren yeni anne olan kadınlar kilo konusunda oldukça tedirgin. Bir kadının fizyolojisi, metabolizması, kan hacmi, kan basıncı, glikoz düzeyi, amino asit düzeyi, lipidleri ve hormonları gebeyken ve doğum sonrası değişime uğrar. Doğum sonrası nasıl kilo verilebilir?

Besin değeri yüksek sağlıklı ve kullanışlı gıdaları seçin. Meyve, sebze, kepekli tahıllar, sağlıklı yağlar ve yağsız protein kaynaklarını tüketin.

Şekerli ve aşırı yağlı gıdalardan uzak durun. Bir dönemden sonra makarna ve peynir, pizza, tavuk nugget, patates, ve kurabiyeleri kesin.

Bebeğinizi emzirmek şart ve bu size kilo da verdirir.

Diyetisyene gidin kalori takibine başlayın. Susuz kalmayın ve bol sıvı tüketin.

Gebelikten önceki sağlıklı beslenme takviminize geri dönün. Spora önem verin.
Kaynak Siteye Teşekkürler.7gunsaglik.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...