Germe Hareketleri Esnekliği Artırır mı?

Esnekliği ve hareket kapasitesini artırmak için streç denilen germe esneme hareketlerini yapmalıyız.

Özellikle egzersiz öncesi ve sonrasında streç yapmak kasları rahatlatır ağrıyı azaltır ve daha çok verim almanızı sağlar. Omuz ve benzer yerlerde sertleşme riskini önler. Özellikle yoga streç hareketleri ile daha esnek olabilir ve boyunuzu da uzatabilirsiniz. California State Üniversitesi’nde egzersiz bilimi profesörleri bu görüşü destekliyor.

Sinir sisteminde sakatlık ve sorunlar olmaması açısından da bu egzersiz önemlidir. Streç sırasında uzunlamasına kas dokusu kemikler kas lifleri tendonlar iyice uzar ve yerini bulur. Kas dokusu lastik bir banda benzer ve onu uzatmamız esnetmemiz gerekir. Esneme ve uzatma ile kas ve kemikler rahatlar. Sinir sistemi de bu şekilde kontrol edilebilir. Ağrıyı önler ve dirençle güç kazandırır. Daha üstün spor yapmayı sağlar ve esneklik katar.
Kaynak Siteye Teşekkürler.7gunsaglik.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...