Yoga Egzersizini Kolaylaştıran 4 Hareket

Yoga sadece bir ağırlık kaldırma ya da sadece zihinsel arınma işi değil. Yogada hem zihni hem bedeni tazelersiniz.

Yoga yapanlara hareketleri kolaylaştıran öğretici nitelikteki hareket önerileri geliyor.

Vücut için en iyi şey spordur sağlıklı bir yoga çalışmasını herkes yapmalıdır. Hem egzersiz yapıp formda kalır hem ruhunuzu dinginleştirirsiniz.

İlk hareketimiz sandalye squatı yani çömelme. Ayakta dururken klasik bildiğimiz gibi yavaşça kolları havaya kaldırarak oturur gibi yapıp öylece birkaç saniye kalıyoruz. 20 tekrar yapın.

İkinci hareketimiz kartal uçuşu. Ayaktayız ellerde dambıllar varken kolları yanlara yukarı gergince açıp kaldırıyoruz. Aynı anda tek bacak diğerine dolansın öyle kalsın. Bacakları değiştirin 12 tekrar yapın.

Üçüncü hareketimiz savaşçı. Lunges gibi tek bacak ileri atılacak gergince diğer bacak arkada gergince duracak. Arasında 90 derece açı kurun ellerde dambıllarla hafif çömelin. 12 tekrar yapın.

Son hareketimiz aynı hareketin tek bacağın havaya kalkmış şeklidir. 12 tekrar yapın.
Kaynak Siteye Teşekkürler.7gunsaglik.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...