Fiziksel Aktivite İle Depresyon Riskini Azaltın

ABD araştırmasına göre her 10 kişiden 1’inde depresyon riski var.

Fakat yine aynı araştırmaya göre haftada ortalama 3 gün aktivite ve spor yapmak ruh sağlığına iyi geliyor ve depresyon riskini oldukça azaltıyor. Egzersiz depresyon belirtilerini azaltıyor ve bu çalışmanın raporu 2013 yılında yayınlanmıştır. Londra Üniversitesindeki doktorlar önemli çalışmalar yapmıştır. Katılımcılar arasında yapılan denemelerde depresyonun %19 oranında azaldığı da kanıtlanmıştır.

Yaş bir kriter değildir 20li yaşlardan 60lı yaşlara kadar bu gerçek değişmez. Egzersiz ve haftalık 3 günlük aktiviteye katılma depresyonu önlüyor ve kötü etkilerini azaltıyor. Her yapılan spor seansı depresyonu %6 oranında azaltmakta. Yani bugün 1 saat yürüdüyseniz riskiniz azalmaya başlar, yarın 30 dakika bisiklete binerseniz depresyon riskiniz %6 oranında daha azalır. Daha iyi hissedersiniz. Kalp hastalığı, diyabet ve obezite gibi pek çok hastalığın da devasıdır egzersiz.
Kaynak Siteye Teşekkürler.7gunsaglik.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...